
Publication in the Diário da República: Aviso n.º 23177/2023 de 30/11/2023
4 ECTS; 1º Ano, 1º Semestre, 40,0 T , Cód. 665910.
Lecturer
- Anabela da Cruz Pereira (2)
- João Pedro Tomaz Simões (1)(2)
(1) Docente Responsável
(2) Docente que lecciona
Prerequisites
Objectives
Program
Evaluation Methodology
Bibliography
- Chaffey, D. e Ellis?Chadwick, F. (2022). Digital Marketing (8.ª edição). Harlow, Inglaterra: Pearson Higher Ed
- Frost, R. e Fox, A. e Strauss, J. (2018). Digital Marketing Strategy (8.ª edição). Londres: Routledge
- Ryan, D. (2020). Understanding Digital Marketing: A Complete Guide to Engaging Customers and Implementing Successful Digital Campaigns (5.ª edição). Londres: Kogan Page
- Tuten, T. e Solomon, M. (2023). Social Media Marketing (5.ª edição). Londres: SAGE Publications Ltd
Teaching Method
Software used in class