IPT Logotipo do IPT

Comunicação Social

Lab II

<< back to Curriculum Plan

7 ECTS; 2º Ano, 2º Semestre, 60,0 PL + 30,0 TP + 5,50 OT , Cód. 9054710.

Lecturer

(1) Docente Responsável
(2) Docente que lecciona

Prerequisites

Objectives

Program

Evaluation Methodology

Bibliography
- Et al., . e Kotler, P. (2009). Marketing Management. New Jersey: Prentice Hall
- Ferreira, A. e Galvão, J. e Adas, E. (2014). Super Apresentações. Lisboa: Top Books
- Nunes, R. e Dionísio, P. e Rodrigues, J. e Faria, H. e Canhoto, R. (2009). b-Mercator Blended Marketing. Lisboa: Dom Quixote
- Rodrigues, J. e Dioní­sio, P. e Lévy, J. e Lendrevie, J. e Lindon, D. (2009). Mercator XXI Teoria e Prática do Marketing. Lisboa: Dom Quixote

Teaching Method

Software used in class

 

 

 


<< back to Curriculum Plan
NP4552
Financiamento
KreativEu
erasmus
catedra
b-on
portugal2020
centro2020
compete2020
crusoe
fct
feder
fse
poch
portugal2030
poseur
prr
santander
republica
UE next generation
Centro 2030
Lisboa 2020
Compete 2030
co-financiado