Publication in the Diário da República: Aviso n.º 23177/2023 de 30/11/2023
4 ECTS; 1º Ano, 1º Semestre, 40,0 T , Cód. 665910.
Lecturer
            - Anabela da Cruz Pereira  (2)
(1) Docente Responsável
(2) Docente que lecciona
Prerequisites
          
Objectives
          
Program
          
Evaluation Methodology
          
Bibliography
          - Chaffey, D.  e Ellis?Chadwick, F. (2022). Digital Marketing (8.ª edição). Harlow, Inglaterra:  Pearson Higher Ed
- Frost, R.  e Fox, A.  e Strauss, J. (2018). Digital Marketing Strategy (8.ª edição). Londres:  Routledge
- Ryan, D. (2020). Understanding Digital Marketing: A Complete Guide to Engaging Customers and Implementing Successful Digital Campaigns (5.ª edição). Londres:  Kogan Page
- Tuten, T.  e Solomon, M. (2023). Social Media Marketing (5.ª edição). Londres:  SAGE Publications Ltd
Teaching Method
          
Software used in class
          

















