Publication in the Diário da República: Despacho n.º 15198/2014
7 ECTS; 2º Ano, 2º Semestre, 60,0 PL + 45,0 TP + 5,50 OT , Cód. 9054710.
Lecturer
            
(1) Docente Responsável
(2) Docente que lecciona
Prerequisites
          
Objectives
          
Program
          
Evaluation Methodology
          
Bibliography
          - Ferreira, A.  e Galvão, J.  e Adas, E. (2014). Super Apresentações. Lisboa:  Top Books
- Kotler, P. (2009). Administração de Marketing. Lisboa:  Prentice-Hall
- Lendrevie, J.  e Brochand, B.  e Rodrigues, J.  e Dionísio, P. (1999). Strategor. Política Global da Empresa. Lisboa:  D. Quixote
- Lupton, E. (2008). Graphic Design: The New Basics. (Vol. 1). NA:  Princeton Architectural Press
- Lupton, E. (2014). Thinking with Type: A Critical Guide for Designers, Writers, Editors, & Students. NA:  Princeton Architectural Press
- Rodrigues, J.  e Dionísio, P.  e Lévy, J.  e Lendrevie, J.  e Lindon, D. (2009). Mercator XXI Teoria e Prática do Marketing. Lisboa:  Dom Quixote
- Shering, A. (2017). Introduction to Graphic Design: A Guide to Thinking, Process & Style. NA:  Bloomsbury Publishing.
Teaching Method
          
Software used in class
          

















