IPT Logotipo do IPT

Comunicação Social

Comunicação Online

<< back to Curriculum Plan

4 ECTS; 1º Ano, 2º Semestre, 15,0 T + 30,0 TC + 4,50 OT , Cód. 9054812.

Lecturer

(1) Docente Responsável
(2) Docente que lecciona

Prerequisites

Objectives

Program

Evaluation Methodology

Bibliography
- Cardoso, G. e Espannha, R. e Araujo, V. (2009). Da comunicação de massa à Comunicação em rede. Porto: Porto Editora
- Darley, A. (2002). Visual Digital Culture, surface play and spectacle in new. (Vol. -). (pp. ---). -: -
- Miller, C. (2004). Digital Storytelling: A creators guide to interactive storytelling. Burlington: Focal Press
- Nielsen, J. Designing Web Usability. (Vol. -). (pp. ---). -: -

Teaching Method

Software used in class

 

 

 


<< back to Curriculum Plan
NP4552
Financiamento
KreativEu
erasmus
catedra
b-on
portugal2020
centro2020
compete2020
crusoe
fct
feder
fse
poch
portugal2030
poseur
prr
santander
republica
UE next generation
Centro 2030
Lisboa 2020
Compete 2030
co-financiado